کاتالوگ ساندویچ پانل
نوشته شده توسط : bamana

ساندویچ پانل چیست ؟

ساندویچ پانل ترکیبی از دو طرف ورق فولادی که با آلومینیوم و روی پوشش داده شده است که مقاومت فولاد را در برابر خوردگی بسیار بالا می برد و قسمت روی آن با یک لایه پرایمر مخصوص و ۲۵ میکرون رنگ پلی استر کوره ای پوشانده است و در بین آنها یک لایه عایق پلی اورتان سخت با ساختار سلول بسته می باشد که این ساختار پلی اورتان را در زمره بهترین عایق های حرارتی و صوتی قرار می دهد. در عصر حاضر که تمام دنیا به سمت سرعت و کیفیت برتر در صنعت ساخت و ساز و فرایند ها پیش می رود استفاده از این محصول بسیار رایج و پر طرفدار می باشد.

انواع ساندویچ پانل

۱- ساندویچ پانل سقفی

این نوع ساندویچ پانل جهت استفاده در سقف می باشد در این نوع پانل ورق رو دارای طرح ذوزنقه و ورق زیر شیاردار می باشد با توجه به گامهای ذوزنقه ای و نحوه اورلپ آن امکان نفوذ آب را به داخل از بین می برد جهت تولید، ابتدا ورق ها توسط دستگاه تمام اتوماتیک ورق صاف کن باز و صاف شده و پس از فرم دهی با دستگاه رول فرمینگ شده و با توجه به طرح از قبل تعیین شده مابین دو ورق فوم پلی اورتان بصورت یکنواخت ریخته می شود و پس از پخت شکل نهایی ساندویچ پانل بدست می آید.
مدل : ورق رو طرح ذوزنقه
ضخامت : ۴،۵،۶،۸،۱۰ سانتیمتر
عرض : ثابت ۱۰۷ سانتیمتر مفید ۹۹ سانتیمتر
طول : ۱ الی ۱۲ متر

۲-ساندویچ پانل دیواری سوله های صنعتی و غیره …

ساندویچ پانل دیواری سردخانه ایساندویچ پانل سردخانه ای با توجه به میزان تبادل حرارت محاسبه و از ضخامت ۸ الی ۱۵ سانتیمتر و به طول ۱ الی ۱۲ متر (دلخواه)تولید می شود. این نوع ساندویچ پانل به دلیل دارا بودن لبه های نری و مادگی در قسمت عرض و هم پوشانی پانل ها باهم دارای کمترین انتقال حرارت را داشته و بهترین گزینه در تولید سردخانه ها می باشند.

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانلی پانل پنل دیواری , ساندویچ پنل , سوله , سوله های صنعتی , کاتالوگ ساندویچ پانل , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل سردخانه ای , ساندویچ پانل ماموت , قیمت ساندویچ پانل , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: